smart akademia

Strony Internetowe

Nowoczesne, przyjemne dla oka z ciekawymi rozwiązaniami funkcjonalnymi – dokładnie takich stron Internetowych wymagają obecnie Klienci. Jak podejść do realizacji takiej strony www? Jak zaplanować pracę, aby wykonawca mógł sprawnie wdrożyć rozwiązanie które jest w Twojej głowie?

Na start prac nad stroną Internetową warto się zastanowić:

  • jaka jest grupa docelowa
  • na jaki problem będzie odpowiadać oferta na Twojej stronie Internetowej
  • czy jest coś unikatowego w ofercie co daje przewagę nad konkurencją

Spis treści

Jak określić grupę docelową Klientów odwiedzających Twoją stronę Internetową?

Nie będziemy lać wody nad złotym rozwiązaniem, które za Ciebie to określi – jest wiele rozwiązań, które mogą pomóc, ale żadne z dostępnych narzędzi nie jest idealne. Najwięcej o swoich Klientach wiesz TY. Pomyśl chwilę – jakie pytania dostajesz najczęściej? co sprzedajesz najczęściej bądź jakie usługi realizujesz najczęściej? 

Zapewne dasz radę odpowiedzieć sobie na te pytania.

Dalej, czy to osoby indywidualne czy firmy? Jaki mniej więcej jest ich wiek? Jakie mają potrzeby?

To najważniejsze parametry do określenia dla grupy docelowej i to w zupełności Ci wystarczy, aby pracować nad skuteczną prezentacją oferty na stronie Internetowej. 

Na jaki problem będzie odpowiadać oferta na Twojej stronie Internetowej? 

Bardzo ważna (jeśli nie najważniejsza) rzecz do określenia. Aby Twój produkt, lub usługę ktoś kupił – musi rozwiązać jakiś problem, lub przynajmniej pomagać w konkretnych rzeczach.

 

Z życia smart agency tworzącej strony Internetowe - bo to ciekawy przykład 🙂

Jaki problem rozwiązujemy: Rozwijamy firmy w Internecie

Co to daje naszemu Klientowi: Lepsza widoczność w wyszukiwarce, profesjonalny wygląd firmy w Internecie, Idealnie przedstawiamy ofertę ściśle rozmawiając z Klientem i określając najważniejsze rzeczy oraz wyróżniki. 

Jak to przekłada się na Klienta: Zwiększa sprzedaż produktów lub usług, zwiększa świadomość marki, zmienia spojrzenie na swoją firmę w oczach Klientów – tutaj bardzo dobrze pasuje „jak Cię widzą tak Cię piszą”

Co jest tutaj wartością: Poprawiamy bardzo dużo elementów bardzo mocno wpływających na sprzedaż

Jak do tego podchodzimy: skupiamy się w 100% na dowiezieniu jak najlepszych rozwiązań i wyników, to przekłada się na nasze realizacje z Klientami i to że nas dalej polecają.

 

To tylko przykład z naszego podwórka, każda branża jest inna i wymaga innego podejścia.

Co unikatowego w ofercie na stronie Internetowej daje przewagę nad konkurencją?

U nas unikatowe jest to że… na przykładzie smart agency – skupiamy się na tworzeniu stron www oraz całą otoczką dookoła strony. Nie robimy kampanii w social mediach itp. ale solidnie zajmujemy się stronami, brandingiem, analityką, administracją i jesteśmy w stanie sporo wykrzesać z każdej branży. Mamy specjalistów z każdej dziedziny potrzebnej do dostarczania najwyższej jakości strony Internetowej oraz jej dalszej obsługi. Jako jedyni dajemy aż 3 sposoby na strony Internetowe: indywidualne, modułowe oraz gotowe.

Pierwsza cecha: skupiamy się na stronach internetowych nie marketingu.

Druga cecha: stworzyliśmy własny kreator stron modułowych.

Trzecia cecha: stworzyliśmy bazę gotowych stron dla wielu branż dzięki czemu osoby, które nie posiadają budżetów na indywidualne rozwiązania również znajdą u nas coś dla siebie.

+ najważniejsze – jesteśmy całkiem fajni i komunikatywni 🙂

Warto przemyśleć jaką wartość dodatnią posiada Twoja oferta, która daje Ci przewagę nad konkurencją i ją odpowiednio komunikować na stronie Internetowej swojej firmy.

Strona www czy social media?

Niektóre firmy wierzą w mit, że social media wystarczą do sprawnego działania firmy oraz pozyskiwania Klientów. To podstawowy błąd.

Na własnej stronie www możesz komunikować oraz przedstawiać swoją ofertę w sposób określony przez Ciebie, a nie właścicieli danych Social Mediów – to chyba najważniejsze z różnic.  

Druga strona medalu jest taka – co zrobisz jeżeli social media nagle znikną? Twoja Firma również zniknie w magiczny sposób? Słabo prawda? Dlatego jeżeli jeszcze nie prowadzicie własnej strony to koniecznie zróbcie zmianę w swoim podejściu do tego tematu. Najlepiej zamawiając indywidualną stronę Internetową z naszej oferty 🙂

Cennik stron Internetowych

Sztywnego cennika nie posiada żadna firma, gdyż każde wymagania Klientów oraz budowane rozwiązanie strony Internetowej może być inne.

Dlatego, aby posłużyć się przykładem, który będzie w stanie dać info jak wygląda cennik stron Internetowych załóżmy, że chcą Państwo zamówić stronę www dla swojej firmy. Wymagania:

  • Strona typu wizytówka firmy
  • 4 zakładki (home, o nas, oferta, kontakt)
  • Formularze kontaktowe umożliwiające szybkie ofertowanie
  • Projekt graficzny strony Internetowej
  • Optymalizacja SEO
  • Napisanie tekstów na stronę (na podstawie wkładu od Klienta)
  • Pełna responsywność (strona będzie dostosowana do każdego urządzenia)
  • Certyfikat SSL
  • Odpowiednie zabezpieczenie strony

Strona internetowa cena

Ile kosztuje strona Internetowa opisanego powyżej typu?

Koszt wykonania tego typu strony Internetowej powinien kształtować się w granicach 3500zł netto

Strona Internetowa dla Firmy

Co i dlaczego powinna zawierać strona Internetowa dla Firmy?

Pierwsza rzecz: Jasno opisana oferta – aby strona Internetowa była skuteczna powinna mieć dobrze opisaną ofertę, odpowiadającą na daną potrzebę rynkową. 

Druga rzecz: Dobry UX – strona Internetowa powinna być tak zaprojektowana, aby użytkownik poruszał się po niej w sposób prosty, intuicyjny.

Trzecia rzecz: Dobry UI – strona Internetowa musi być przyjemna dla oka, dla potencjalnego Klienta. Pierwsze wrażanie jest najważniejsze.

Czwarta rzecz: Dobry kod – prace programistyczne związane z wdrożeniem strony Internetowej powinny przełożyć się na szybkość działania strony www oraz możliwości administracji treściami bezpośrednio z prostego w obsłudze panelu administratora.

Piąta rzecz: Dobra optymalizacja SEO – całość strony powinna być zoptymalizowana pod kontem wyszukiwarki Google w taki sposób, aby pojawiać się w darmowych wynikach wyszukiwania.

 

Jak powinien wyglądać proces zamawiania strony Internetowej? Na co zwrócić uwagę?

Proces zamawiania strony internetowej powinien odbywać się w następujący sposób:

  • Pierwszy element: Ustalenie wymagań – powinieneś określić swoje oczekiwania dotyczące funkcji, cech i ogólnego projektu strony.
  • Drugi element: Wybór twórcy stron – przeanalizuj portfolio dostępnych twórców i upewnij się, że są oni kompetentni w stosunku do Twoich potrzeb.
  • Trzeci element: Zrozumienie wymagań – upewnij się, że twórca stron rozumie w pełni Twoje oczekiwania wobec strony Internetowej.
  • Czwarty element: Ustalenie ceny – ustal cenę za wdrożenie strony www zgodnej z Twoimi wymaganiami. 
  • Piąty element: Wybór stylu – przejrzyj portfolio twórców i zdecyduj, w którym stylu powinna być zaprojektowana Twoja strona Internetowa.

 

Czy blog na stronie Internetowej może się przydać?

Oczywiście! Blogowanie to świetny sposób, aby promować swoją witrynę i zapewnić swoim klientom regularne aktualizacje treści. Dodatkowo, blogi są doskonałym narzędziem do budowania relacji z odwiedzającymi Twoją stronę oraz angażowania ich w dyskusje dotyczące Twojej marki. Wybierając blog jako element swojej strony internetowej, bardzo ważne jest przeanalizowanie kilku czynników, takich jak:

  • Pierwszy element: strategia – określenie celu Twojej strony internetowej pozwoli Ci ustalić optymalną strategię dla tworzenia treści na blogu.
  • Drugi element: zasięg – w przypadku stron internetowych blog może Ci pomóc w dotarciu do szerszego grona odbiorców.
  • Trzeci element: ekspercki status – regularne publikowanie treści na blogu sprawia, że Twoja marka staje się bardziej wiarygodna i uznawana jako autorytet w danej branży.

 

Jakie dodatkowe narzędzia pomogą Ci odnieść sukces ze stroną Internetową

Newsletter – czyli powrót króla (jakiś czas temu Klienci odwrócili się od tej formy – obecnie wróciła i działa bardzo dobrze)

Niezbędne narzędzie, jeśli chodzi o sukces strony internetowej. Może pomóc Ci budować zaangażowaną publiczność i przyciągać nowych klientów.

Social Media – jako uzupełnienie strony Internetowej

Facebook, Twitter, Instagram itp., Które mogą pomóc Ci dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów. Reklama w mediach społecznościowych to świetna metoda na promocję Twojej marki i produktu oraz angażowanie fanów i ewentualnych kupujących.

Content marketing – pisz dobre teksty, które wnoszą realną wartość dla czytającego

Bardzo ważne jest stosowanie skutecznego marketingu treści – publikowanie wartościowych informacji na temat Twojej witryny internetowej. Poprzez nie możesz budować swoją pozycję w wynikach wyszukiwania, zwiększać ruch i pozyskiwać nowych klientów.

Analiza danych – używanie narzędzi do analizy danych

Korzystaj, aby sprawdzić, jak Twoja strona internetowa jest widoczna w sieci i co się z nią dzieje. Po przeanalizowaniu twardych faktów możesz skutecznie dostosować swoje strategie marketingowe i reklamowe do potrzeb konsumentów.

Oprogramowanie do optymalizacji SEO – odpowiednie narzędzie

pomoże Ci lepiej rozumieć, jak wyszukiwarki internetowe reagują na Twoją witrynę. Możesz wykorzystać te dane do poprawy pozycji strony w wynikach wyszukiwania i dotarcia do większej liczby użytkowników.

Kampanie marketingowe – rozbujaj swoją sprzedaż, bardzo szybko

Dzięki narzędziom do marketingu internetowego. Służą one do tworzenia reklam, które dotrą do odpowiednich grup odbiorców na podstawie odpowiednich wytycznych.

Systematyczność, upór i profesjonalna strona internetowa - klucz do sukcesu w Internecie

Systematyczność polega na uporządkowanym dostarczaniu treści i reklam o odpowiednim czasie, aby uzyskać najlepsze wyniki. Upór oznacza, że ​​musisz być konsekwentny w swoich działaniach i zawsze dokonywać zmian i postępu w tym samym kierunku. Profesjonalna strona internetowa powinna przyciągać uwagę twojej grupy docelowej, a także mieć przejrzysty interfejs i pomagać twoim potencjalnym klientom zrozumieć twoje produkty lub usługi.

Aby skutecznie wykorzystać te narzędzia marketingowe, musisz także stworzyć strategię marketingową i ją wdrożyć – możesz to zrobić sam lub skorzystać z pomocy specjalistów. Ten proces może okazać się trudny, ale ponieważ internet staje się coraz ważniejszym kanałem do dotarcia do odbiorców, to niezwykle istotne, aby twoja strona internetowa była w nim odpowiednio widoczna.

Należy ustalić strategię prowadzenia działalności w Internecie, w tym czas poświęcony na tworzenie treści oraz publikowanie jej na stronie internetowej. Ważne jest również określenie budżetu marketingowego, który będzie stosowany do promowania witryny. Pamiętaj również, że kluczem do sukcesu jest ciągłe dostosowywanie się do trendów i potrzeb otoczenia oraz stale monitorowanie postępów w realizacji celów biznesowych.

Zatrudnienie profesjonalnego zespołu, który będzie odpowiedzialny za tworzenie i utrzymywanie strony internetowej, może być również kluczem do sukcesu. Poprzez stworzenie przyciągającego uwagę projektu witryny oraz skuteczną promocję marki, Twoja firma będzie miała szanse na osiągnięcie pożądanego rezultatu.

Cześć, chętnie z Tobą porozmawiamy

Skontaktuj się z nami napisz lub zadzwoń

Pracujemy w godzinach: 09:00 – 17:00

Telefon kontaktowy

Adres email

Napisz kilka słów o swoim projekcie

Formularz kontaktowy

Administratorem Twoich danych jest SMART WEB GROUP SP. Z O.O. z siedzibą w Aleksandrowie Łódzkim. Twoje dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych oraz polityką prywatności.

SMARTLETTER

Zapisz się do smartlettera, jeśli interesuje Cię rozwój marketingu w Twojej firmie.

SZYBKI KONTAKT
zadzwoń do nas

(+48) 531 666 804

Napisz do nas

© Wszystkie prawa zastrzeżone SMART WEB GROUP Sp. z o.o.

Explore
Drag