Zapominasz oddzwonić do klienta? W jednej chwili rozwiąż problem nieodebranych połączeń w firmie.

Stworzenie strony internetowej to pierwszy etap rozpoczęcia internetowego biznesu.
Kiedy strona jest już przygotowana pod działania marketingowe, możemy rozpocząć jej promocję – czyli drugi etap. Pozycjonowanie, reklamy w Google Ads, marketing w social mediach, pisanie bloga to tylko niektóre z działań, których celem jest dostarczenie klientów do naszego serwisu.

I tu przechodzimy do trzeciego etapu – obsługi klienta.
Firmy bardzo często skupiają się tylko na pierwszych dwóch etapach, zapominając o tym, jak ważna jest sprawna, szybka, profesjonalna obsługa klienta.

Konkurencja dziś jest tak duża, że czasami sekundy decydują o tym, którą firmę wybierze Twój klient.

Wyobraź sobie, że klient wysłał maila do kilku firm mających podobną ofertę. O ile większą szansę ma firma, która odpisze w ciągu godziny w stosunku do tej, która odpisze w ciągu 24 godzin?

A jeśli do klienta pracownik oddzwoni w 15 sekund? Teraz jest to możliwe.

Czym jest callback24 i jak pozwala zadbać o telefoniczną obsługę klienta?

Callback24 to narzędzie ułatwiające telefoniczny kontakt z Twoim klientem. Dostępne zupełnie za darmo, na zawsze!

Callback24 pozwoli Ci nawiązywać połączenia z klientem i oddzwaniać z firmowego numeru z dowolnego miejsca.

Oddzwaniaj do klientów – konkurencja nie zawsze to robi.

Brzmi nieprawdopodobnie 🙂 ?

Też tak myśleliśmy, kiedy przeprowadzaliśmy w sierpniu badanie pt. Ilu sprzedawców oddzwania do klientów? Byliśmy bardzo ciekawi wyników.

Nasz ankieter dzwonił do 100 losowo wybranych sklepów internetowych.
Jak myślisz, jaki był efekt badania? Zaskakujący.

Na 100 wykonanych połączeń, aż 54 sprzedawców nie odebrało od nas telefonu.

Dużo, prawda?

Zastanawialiśmy się, ilu sprzedawców do nas oddzwoni. Oddzwoniło 5.
Pięciu sprzedawców na 54 firmy.

Yann Martel powiedział, że jesteśmy tak silni jak nasze najsłabsze ogniwo.
Odnosząc to do organizacji – jeśli obsługa klienta nie nadąża i nie realizuje zadań – na nic są nasze wysiłki biznesowe i marketingowe.

Możesz przeznaczyć ogromny budżet na marketing, przyciągnąć na swoją stronę lub do swojego sklepu tysiące użytkowników. Jeśli Twoi sprzedawcy nie zadbają o obsługę klienta – Twoje wysiłki nie przyniosą efektów i sprzedaży nie będzie.

 

Jak callback24 rozwiązuje problem nieodebranych połączeń?

Musimy otwarcie przyznać, że każdemu zdarza się nie odebrać połączenia. Wielu z nas zapomina też później oddzwonić. Nie musimy jednak oddawać klienta konkurencji.

Jeśli zdarzy nam się nieodebranie połączenia typu callback, system automatycznie nam o tym przypomni. Również w panelu narzędzia pojawi się adnotacja o pominiętym połączeniu.

Wszystkie połączenia pochodzące ze strony internetowej będą zapisane w panelu, tworząc tym samym bazę danych.

 

Jakie korzyści niesie za sobą instalacja widgetu Callback24 do oddzwaniania na Twojej stronie internetowej?

  • możliwość oddzwonienia do klienta w ciągu 15 sekund – błyskawicznie odpowiadaj na pytania klientów, rozwiewaj wątpliwość i dopinaj transakcje;
  • mniej porzuconych koszyków – dzięki exit pop up i kontakcie z obsługą klienta;
  • większa wartość koszyka – nawet o 169% – według naszych case study;
  • pozyskanie klientów z Facebooka dzięki integracji z Facebook Lead Ads;
  • poznanie dokładnej ścieżki zakupowej dzięki integracji z Google Analytics;
  • wiedza, którzy klienci korzystający z callback24 dokonali zakupu;
  • szybszy kontakt dla klienta – bądź krok przed konkurencją, odpowiadaj na pytania błyskawicznie;
  • znajomość potrzeb Twojego klienta – dowiedz się, czego oczekują Twoi klienci, zbierz powtarzające się pytania, dopracuj przedstawioną ofertę;
  • poprawa jakości obsługi klienta – nagrywaj i odsłuchuj prowadzone rozmowy przychodzące, wychodzące i callback, doszkalaj sprzedawców;
  • import danych do wybranego CRMu – buduj bazę klientów, twórz spersonalizowane oferty i prowadź na tej podstawie kampanie marketingowe.

smart agency i Callback24 – wspólnie dają więcej.

Podążamy w jednym kierunku – zależy nam dostarczeniu narzędzi pozwalających naszym klientom zwiększyć sprzedaż.

Od smart agency dostajesz stronę internetową pozwalającą na prezentację swojej oferty i pozyskiwanie klientów. A tym samym generowanie sprzedaży.

Callback24 pozwala błyskawicznie odpowiedzieć na potrzeby tych klientów i kreować pozytywne doświadczenia, które przekładają się na sprzedaż.

Sprawdź, ilu klientów pozyska dla Ciebie nowe narzędzie.

Odbierz do 800 klientów w ciągu 2 miesięcy za darmo!

Konsultacja na temat strategii zwiększania sprzedaży w sklepie internetowym GRATIS!