Jak powinna wygląda strona WWW adwokata?
Strona dla adwokata powinna łączyć funkcjonalność z estetyką, akcentując profesjonalizm poprzez dobrze dobrane zdjęcia, kolorystykę i czcionki. Ważne jest, aby całość była spójna z wizerunkiem kancelarii. Odcienie intensywnej zieleni i brąz mogą budzić skojarzenia z branżą prawniczą. Grafiki tematycznie dopasowane na białym tle ułatwiają nawigację i podkreślają różne sekcje strony. Layout powinien być zaprojektowany z myślą o łatwym dostępie do informacji z danej dziedziny prawa.
Główna strona kancelarii została wyróżniona za pomocą efektownie przedstawionych ikon mediów społecznościowych. Podczas tworzenia witryny internetowej kluczowym elementem było stworzenie prostego i przejrzystego menu, uporządkowanego według najważniejszych kwestii. Zdecydowaliśmy się na minimalistyczną formę, która podkreśla kolejne informacje. Dzięki temu, czytelność strony głównej i całej witryny umożliwia użytkownikom szybkie odnajdywanie poszukiwanych treści. Ułatwiają to nie tylko dobrze zaplanowane sekcje, ale i ikony mediów społecznościowych, dodające witrynie atrakcyjności graficznej.Opis usług adwokackich na stronie
Jednym z ważniejszych elementów omawianego projektu było opracowanie przyjaznej strategii prezentacji zakresu działalności firmy. Dobra i spójna prezentacja tych informacji pozwoli potencjalnemu klientowi na sprawne poznanie wszystkich aspektów kancelarii. Prawo nie jest łatwą dziedziną naszego życia, dlatego też uproszczenie wszystkich elementów oposowych będzie działać na korzyść odbiorcy.
Stworzyliśmy innowacyjny moduł informacyjny, który w atrakcyjny sposób przedstawia ofertę naszej kancelarii. Zdecydowaliśmy się na użycie unikalnych ilustracji o tematyce prawniczej i wyraźnie przedstawiliśmy zakres naszych usług. Projekt charakteryzuje się spójnością tematyczną oraz graficzną. Dzięki jasnemu zaprezentowaniu usług, klienci mogą łatwo zdecydować o skorzystaniu z naszej oferty.
Czy kancelaria powinna prowadzić bloga?
Odpowiedź na to pytanie może być dwuznaczna – zarówno tak, jak i nie. Mianowicie, termin „blog” może nie kojarzyć się z profesjonalną kancelarią prawną, jednak rezygnacja z dodawania treści, które wspomagają pozycjonowanie witryny, również nie jest optymalnym wyjściem. W porozumieniu z naszym klientem postanowiliśmy wprowadzić sekcję „aktualności” To idealne miejsce na publikowanie informacji o nowościach, nabytej wiedzy, ukończonych kursach czy pracach naukowych personelu kancelarii..Formularz kontaktowy dla kancelarii adwokackiej
Sekcja aktualności służy też do dzielenia się ważnymi myślami, obawami, a także nowinkami prawnymi, które mogą interesować klientów kancelarii. Tutaj użytkownicy mogą zapoznać się z opiniami prawników na temat ważnych lub kontrowersyjnych zagadnień.
Prezentacja danych kontaktowych oraz formularza kontaktowego jest czytelna i praktyczna. Składa się z podania imienia, adresu e-mail, numeru telefonu oraz przestrzeni na zadanie pytania czy opisanie problemu, który nurtuje klienta. Zaletą jest brak konieczności podawania pełnych danych osobowych, jak nazwisko, co jest kluczowe zwłaszcza w sytuacjach dotyczących wrażliwych kwestii prawnych. Dzięki temu, w początkowej fazie kontaktu, użytkownicy mogą zachować większą anonimowość. Formularz służy jako pierwszy krok do nawiązania kontaktu, minimalizując dystans między klientem a przedstawicielem firmy.
Kolejnym udogodnieniem na stronie jest umieszczona mapa z dokładną lokalizacją kancelarii. Dla renomowanych kancelarii prawnych, mapa ta stanowi cenne wsparcie dla klientów przybywających z innych miejsc, którzy mogą nie znać miasta. Umożliwia ona łatwe wyznaczenie trasy do biura bez potrzeby korzystania z zewnętrznych aplikacji do nawigacji. Całość jest dostępna bezpośrednio na stronie internetowej kancelarii.