Klient posiadał już wcześniej stronę firmową, dlatego do przygotowania projektu wykorzystaliśmy poprzednią kolorystykę, spójną z logo. Kolor czarny jest kolorem uniwersalnym, kojarzy się z elegancją i profesjonalizmem. Zachowaliśmy minimalistyczny styl, który nie rozprasza odbiorcy i pozwala skupić się na ofercie. Produkty prezentują się w sposób przejrzysty i wszelkie niezbędne informacje są pod ręką. Użytkownicy mogą zrobić zakupy bez konieczności tworzenia konta, co przekłada się na spadek liczby porzuconych koszyków. Stronę zbudowaliśmy na platformie WordPress, aby umożliwić klientowi samodzielne i szybkie wprowadzanie zmian na stronie. Dodawanie nowych produktów, aktualizacja treści, grafik i banerów jest bardzo łatwa i intuicyjna.
Stronę udało nam się uruchomić w ciągu 10 dni. Aby zapewnić klientowi wartościowe informacje dotyczące ruchu na stronie, podłączyliśmy Google Analytics i Google Search Console. Dzięki temu, zupełnie za darmo, nasz klient otrzymuje mnóstwo cennych danych o odbiorcach swojej oferty. Dodatkowo, przygotowaliśmy szczegółową instrukcję obsługi panelu administratora.
Zapisz się do smartlettera, jeśli interesuje Cię rozwój marketingu w Twojej firmie.
© Wszystkie prawa zastrzeżone SMART WEB GROUP Sp. z o.o.
Adding {{itemName}} to cart
Added {{itemName}} to cart