Założenia były jasne – strona ma być elegancka, nowoczesna, zawierać sporo efektów specjalnych i wyróżniać się na tle konkurencji. Głównym odbiorcą oferty są kobiety, zatem wybrana kolorystyka jest delikatna i kobieca – dominuje kolor jasnego różu. Na stronie zamieściliśmy elementy, które ułatwiają zapoznanie się z ofertą i zachęcają do umówienia się na wizytę – zabiegi podzielone są na strefy i problemy, każdy opis zabiegu ma czytelną strukturę i zawiera zdjęcia z efektami, na stronie jest cennik oraz zakładka z promocjami. Klient aktywnie prowadzi media społecznościowe, dlatego na stronie zamieściliśmy linki do Facebooka i Instagrama. Budowa strony w oparciu o WordPress była w tym przypadku najlepszym rozwiązaniem, które daje klientowi dużą kontrolę nad zawartością witryny. Bez problemu może samodzielnie aktualizować treści, zdjęcia i dodawać nowe podstrony, rozszerzając swoją ofertę.
Strona została zaprojektowana i uruchomiona w ciągu ok. 30 dni. Przed finalnym uruchomieniem strony cały zespół testował ją na różnych urządzeniach i przeglądarkach. Połączyliśmy stronę z Google Analytisc i Google Search Console – darmowymi narzędziami, które śledzą ruch na stronie i dostarczają mnóstwo cennych informacji naszemu klientowi. Strona jest cały czas optymalizowana pod kątem pozycjonowania w Google i rozbudowywana, dzięki stałej współpracy biznesowej z klientem. Efektem bardzo dobrej optymalizacji jest znaczny wzrost ruchu na stronie, co przełożyło się na wzrost liczby umówionych wizyt.
Zapisz się do smartlettera, jeśli interesuje Cię rozwój marketingu w Twojej firmie.
© Wszystkie prawa zastrzeżone SMART WEB GROUP Sp. z o.o.
Adding {{itemName}} to cart
Added {{itemName}} to cart