Realizacja - Nowa Medica

Nasz klient prowadzi centrum zabiegowe w Ostrołęce. Priorytetem było wyróżnienie strony na tle konkurencji. Zgodnie z oczekiwaniami, strona miała być dynamiczna – z filmami, animacjami, by przyciągnąć uwagę. Centrum Zabiegoweg NOWA MEDICA Ostrołęka kieruje się zasadą: “Zdrowie nie czeka na jutro”. To motto napędza pracę Klienta jak i naszą.

STAWIAMY NA INDYWIDUALNE PODEJŚCIE

Co zrobiliśmy dla Klienta?

🤘🏽

  • projekt UX – który pomógł uporządkowywać logikę oraz zawartość strony
  • indywidualny projekt graficzny, który pozwala na łatwe i intuicyjne korzystanie ze strony
  • 6 głównych zakładek, takich jak: Poznaj nas, Oferta (Rozbudowana o podkategorie i strony zabiegowe), Cennik, Efekty, Blog, Kontakt.
  • optymalizację pod kątem pozycjonowania – ustawienie odpowiednich linków URL, opisów i tytułów dla każdej podstrony
  • panel administratora, w którym klient łatwo zmienia treści i dodaje nowe zdjęcia oraz zabiegi
  • konfigurację i instalację certyfikatu bezpieczeństwa SSL, który zapewnia poufność takich danych, jak loginy, hasła, numery kart kredytowych, dane osobowe
  • projekt strony dostosowaliśmy do urządzeń mobilnych, dzięki czemu wygodnie przegląda się ją również na telefonach i tabletach
  • stronę zakodowaliśmy zgodnie z najnowszymi wytycznymi Google

Analiza projektowa

Design – to nie tylko wygląd, ale również działanie strony

Z myślą o zapewnieniu użytkownikowi strony jak najlepszego doświadczenia cyfrowego, stworzyliśmy przejrzystą nawigację oraz czytelną strukturę menu. Pomimo rozbudowanej oferty pacjent szybko odnajdzie to, czego szuka. Na stronie zamieściliśmy zdjęcia z profesjonalnej sesji, dzięki którym zyskaliśmy unikalny design. Odpowiednio rozmieszczone przycisku CTA (Call to Action) zachęcają użytkowników do umówienia się na wizytę. Stronę zbudowaliśmy w oparciu o WordPress, z uwagi na chęć samodzielnego wprowadzania zmian – głównie dodawania nowych opisów zabiegów.

WDROŻENIE

Jak wyglądał proces uruchomienia?

Przygotowanie projektu graficznego i zakodowanie strony, zajęło nam ok. 2 tygodni. Przez kolejne kilka dni optymalizowaliśmy stronę pod kątem pozycjonowania oraz testowaliśmy ją na telefonie i tablecie. Dodatkowo, skonfigurowaliśmy analitykę danych, darmowe narzędzia Google Analytics oraz Google Search Console. Dzięki temu właściciel śledzi ruch na stronie, wie jakimi zabiegami najczęściej zainteresowane są jej potencjalni pacjenci. Może dzięki temu promować najbardziej popularne zabiegi na stronie głównej oraz podczas kampanii reklamowych, np. w Google Ads.

Wycena nawet w 30 min

Opowiedz nam o swoim projekcie

🕶

Zależy nam na tym, żebyś odniósł sukces. Projektujemy strony dla ambitnych marek, które chcą łatwiej zdobywać nowych klientów.

SMARTLETTER

Zapisz się do smartlettera, jeśli interesuje Cię rozwój marketingu w Twojej firmie.

SZYBKI KONTAKT
zadzwoń do nas

(+48) 531 666 804

Napisz do nas

© Wszystkie prawa zastrzeżone SMART WEB GROUP Sp. z o.o.

Explore
Drag