Z myślą o zapewnieniu użytkownikowi strony jak najlepszego doświadczenia cyfrowego, stworzyliśmy przejrzystą nawigację oraz czytelną strukturę menu. Pomimo rozbudowanej oferty pacjent szybko odnajdzie to, czego szuka. Na stronie zamieściliśmy zdjęcia z profesjonalnej sesji, dzięki którym zyskaliśmy unikalny design. Odpowiednio rozmieszczone przycisku CTA (Call to Action) zachęcają użytkowników do umówienia się na wizytę. Stronę zbudowaliśmy w oparciu o WordPress, z uwagi na chęć samodzielnego wprowadzania zmian – głównie dodawania nowych opisów zabiegów.
Przygotowanie projektu graficznego i zakodowanie strony, zajęło nam ok. 2 tygodni. Przez kolejne kilka dni optymalizowaliśmy stronę pod kątem pozycjonowania oraz testowaliśmy ją na telefonie i tablecie. Dodatkowo, skonfigurowaliśmy analitykę danych, darmowe narzędzia Google Analytics oraz Google Search Console. Dzięki temu właściciel śledzi ruch na stronie, wie jakimi zabiegami najczęściej zainteresowane są jej potencjalni pacjenci. Może dzięki temu promować najbardziej popularne zabiegi na stronie głównej oraz podczas kampanii reklamowych, np. w Google Ads.
Zapisz się do smartlettera, jeśli interesuje Cię rozwój marketingu w Twojej firmie.
© Wszystkie prawa zastrzeżone SMART WEB GROUP Sp. z o.o.
Adding {{itemName}} to cart
Added {{itemName}} to cart