smart akademia

Przedsiębiorca na wakacjach, czyli jak pozyskać klientów będąc na plaży?

…ale na jakich wakacjach? ….na jakiej plaży?

Pomyślałeś tak, czyli jesteś w gronie szczęśliwców, którzy mogą pozwolić sobie na urlop?

Bo z czym nam się kojarzą wakacje?
Beztroska, odpoczynek, leżenie na plaży, zwiedzanie ciekawych miejsc albo spanie do późna.
Myślami ze znajomymi, rodziną a może nawet samotnie ale daleko od codziennych obowiązków.

Przedsiębiorcy nie przysługuje urlop

Tymczasem według polskiego prawa przedsiębiorcy nie przysługuje urlop rozumiany, jako płatny okres, w którym ten nie świadczy pracy, ale zarabia. Przedsiębiorca będąc na wakacjach zazwyczaj nie zarabia. Szczególnie dotyczy to właścicieli jednoosobowych firm i małych biznesów, gdzie to właśnie na właścicielu spoczywa większość obowiązków.

Spis treści

https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/BRKk9kpTURBXy85NDdlOGFmMWQ4ZjFlYWEyMzIwMWIzMjY2ZTg3YTY1ZC5wbmeRkwLNBWQA3gACoTAGoTEB

Ponad połowa właścicieli małych firm czas wolny poświęca na wykonywanie zadań zawodowych. I to nie jest tylko efekt pandemii, czy inflacji. Tak było zawsze. Od 44 do 55% przedsiębiorców rezygnuje z urlopu, albo łączy wypoczynek z zarządzaniem biznesem.

Czego obawia się przedsiębiorca na urlopie?

Przedsiębiorcy wiedzą, że przez ten jeden tydzień urlopu, kiedy praca nie będzie wykonywana, oni nie zarobią. Obawiają się, że klient, którego nie obsłużą, który „odbije się od drzwi„ pójdzie do konkurencji. Procesy, nad którymi nie będą czuwać, nie zostaną należycie poprowadzone. Pracownicy będą pracować mniej efektywnie i nie będą dopinać tematów.

 

Co to oznacza w praktyce?

– nerwowe oczekiwanie na klientów
– sprawdzanie telefonu kilkadziesiąt razy dziennie
– praca z laptopem w sali zabaw z dziećmi

– odbieranie telefonów podczas wycieczek ze znajomymi
– ciągłe myślenie o pracy.

 

Jak pozyskać klientów będąc na plaży? Jak monitorować pracę handlowców z żaglówki?

Wspólnie z callback24. To narzędzie od naszego Partnera, które jest pomocne w najważniejszych procesach biznesowych, nie tylko w trakcie urlopu.

a) callback24 w sprzedaży i obsłudze klienta

Callback24 to widget umieszczony na stronie internetowej. Zachęca użytkownika do pozostawienia numeru i kontaktu w sprawie oferty. Kiedy już użytkownik zostawi numer, Tobie dzwoni telefon. Nawiązujesz z klientem kontakt w z dowolnego miejsca.

Co jeszcze otrzymasz?

– do 30% więcej potencjalnych klientów
– skrócenie czasu reakcji na zapytania klientów – do 15 sekund
– tagowanie połączeń, czyli oznaczanie statusu połączenia

– pozyskiwanie klientów poza godzinami pracy
– dodatkowe kanały komunikacji – czat, telefon i e-mail w jednym miejscu
– możliwość stworzenia działów w firmie i przypisania odpowiednich konsultantów
– zmniejszenie liczby porzuconych koszyków
– zbierzesz wszystkie połączenia firmowe w jednym miejscu (przychodzące, wychodzące i callback)

Dzięki callback24 nie umknie Ci żadne połączenie z klientem. Jeśli nie odbierzesz – będzie na Ciebie czekać w aplikacji.

b) marketingu

Dzięki integracji z Google Analytics poznasz ścieżki zakupowe klientów i dowiesz się, które Twoje produkty są najchętniej kupowane.

Co dzięki temu otrzymasz:

– mierzenie zdarzeń – kliknięcie w widget, wysłanie prośby o kontakt w 15 sekund z pop-upu, zaplanowanie rozmowy z pop-upu, wyświetlenie pełnego numeru telefonu na stronie

– zmniejszenie kosztów marketingowych
– integrację z Facebook Lead Ads – możliwość pozyskania klientów z kampanii facebookowych i oddzwaniania do nich w 15 sekund

– śledzenie połączeń bez wykorzystania widgetu Callback24 – zweryfikujesz, jak wielu klientów dzwoni bez użycia widgetu Callback24
– ocenę efektywności prowadzonego marketingu
– zmierzysz połączenia telefoniczne, dowiesz się, kto i w jakiej sprawie do Ciebie dzwoni.

Callback24 pozwala zmierzyć działania marketingowe, sprawdzić które przynoszą efekt i gdzie warto ulokować środki.

c) analizie pracy handlowców

Callback24 czuwa nad pracą Twoich handlowców. W dowolnym momencie możesz sprawdzić:

– czy Twoi handlowcy mają włączoną aplikację i odbierają połączenia
– ile wykonują rozmów i jaki jest czas ich trwania
– jak wyglądają ich rozmowy, dzięki nagraniom
– jak wygląda efektywność ich rozmów (tagowanie)
– ile czasu mija od zgłoszenia połączenia od klienta do faktycznej rozmowy
– zaplanowane rozmowy w kalendarzu.

Jak powiedział Dale Carnegie – wypoczynek to nie bezczynność. Wypoczynek to praca nad regeneracją sił. Dlatego zaufaj narzędziom, które pozwolą czuwać nad procesami sprzedażowymi i marketingowymi w Twojej firmie. Wypoczywaj, by ze świeżym umysłem i kolejną dawką motywacji obsługiwać klientów, których callback24 pozyska dla Ciebie.

 

Przetestuj już dziś i zobacz, ilu klientów pozyskasz w pierwszym miesiącu wdrożenia callback24.

Aleksandra Strugalska

Customer Success Manager w callback24. 

Mocno zaangażowana w budowanie relacji z Klientami, aktywnie szuka rozwiązań zwiększających liczbę rozmów sprzedażowych ze strony internetowej. Planuje i koordynuje wdrażanie nowych funkcjonalności. Zawsze z listą zadań i planem na kolejny tydzień.

SMARTLETTER

Zapisz się do smartlettera, jeśli interesuje Cię rozwój marketingu w Twojej firmie.

SZYBKI KONTAKT
zadzwoń do nas

(+48) 531 666 804

Napisz do nas

© Wszystkie prawa zastrzeżone SMART WEB GROUP Sp. z o.o.

Explore
Drag